پیش فاکتور دریافت فایل
پاورپوینت بازاريابی خدمات
9816
6,000 تومان
.zip
391 کیلوبایت
توضیحات:
پاورپوینت بازاريابي خدمات
فرمت فایل : ppt
قابل ویرایش
تعداد اسلایدها : 60 اسلاید
فهرست مطالب:
مقدمه
تعريف بازاريابي
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معيارهای ارزيابی «نتيجه» و «تجربه» خدمت
گام های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان از سازمانهای خدماتی
عوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه های افزایش ارزش خدمات
صفات و ویژگیهای «خدمت» و«خدمتگزاری»
منابع
بخشی از اسلایدها :
تعريف بازاريابي:
تعريف انجمن بازاريابي آمريكا از بازاريابي:
انجام فعاليت هاي تجاري به گونه اي كه كالاها و خدمات از توليد كننده به مصرف كننده يا كاربر جريان پيدا كند.
تعريف لغت نامه آكسفورد از بازاريابي:
فعاليت هاي مربوط به توليد، تبليغ و فروش كالاهاي يك شركت به بهترين وجه ممكن.
مجمو عه اي از فعاليت هاي انساني- اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته هاي افراد جامعه از طريق فرايند مبادله.
فرايندي است مديريتي- اجتماعي كه به وسيله ي آن افراد و گروه ها از طريق توليد و مبادله كالا و یا خدمات با يكديگر به امر تأمین نيازها و خواسته ها اقدام مي كنند.
مقدمه:
تفكر اول:
بازاريابي خدمات به جهت ماهيت اصلي اش موضوع ويژه اي است و بيشتر امور بازاريابي عادي به صورت مستقيم در آن قابل به كارگيري نيست.
تفكر دوم:
بازاريابي خدمات جداي از اصول اساسي بازاريابي در بخش وسيعي با ويژگيهاي خاص از يك صنعت تعيين مي گردد از این رو عموميت دادن به بخش محدودي بين بازاريابي خدمات و بازاريابي كالاها امكان پذير است.
تفكر سوم:
بازاريابي خدمات صرفاً يك كاربرد از اصول اساسي بازاريابي است و نه يك موضوع متمايز.
ويژگي هاي منحصر به فرد خدمات:
1- غيرملموس بودن
2- غير قابل تفكيك بودن
3- غير همگن بودن(متغير بودن)
4- غير قابل ذخيره بودن
1403/8/21 - مارکت فایل